Menu

من در زندگى نامه مرحوم ميرزاى تبريزى(قدس سره)خواندم كه ايشان را بعد از فوت، سيد جليل القدرى مرحوم ميرزا(قدس سره) را خواب ديد و از ايشان(قدس سره) سؤال كرد: ميرزا، ديدى چه تجهيز و تكفين و تشييع جنازه با شكوهى برايتان برگزار شد؟ مرحوم ميرزا(قدس سره) بعد از فوت
فرزند مرحوم ميرزا(قدس سره)، دكتر كاظم تبريزى مسئول درمانگاه حضرت بقية الله الاعظم(عليه السلام)  مى گويد: طلبه اى به درمانگاه مراجعه كرد (متأسفانه اسم ايشان ثبت نشد) نقل مى كند: كه من در زندگى نامه مرحوم ميرزاى تبريزى(قدس سره)خواندم كه ايشان را بعد از فوت، سيد جليل القدرى مرحوم ميرزا(قدس سره) را خواب ديد و از ايشان(قدس سره) سؤال كرد: ميرزا، ديدى چه تجهيز و تكفين و تشييع جنازه با شكوهى برايتان برگزار شد؟ ايشان(قدس سره) فرمود: من از وقتى كه روحم از بدنم جدا شد مرا به نزد مولى امير المؤمنين على بن ابى طالب(عليه السلام)بردند و با ايشان درد دل مى كرديم و هيچ چيز ديگر را مشاهده نكردم نه تشييع و نه تكفين و... .
اين طلبه مى گويد: وقتى اين را از كتاب زندگى نامه آقا خواندم در ذهنم جولان مى كرد كه اين چه خوابى است كه در زندگى نامه ايشان نقل شده است. يك شب ميرزاى تبريزى(قدس سره) را در خواب ديدم و همين مسئله را از ايشان سؤال كردم، آقا راست است كه شما بعد از رحلت نزد على بن ابى طالب(عليه السلام)بودى و با ايشان جلوس و درد دل مى كرديد و خبرى از تجهيز و تشيع نداشتيد. مرحوم ميرزا(قدس سره)فرمودند: بله درست است اما كامل نقل نشده است هنگامى كه من در نزد مولى امير المؤمنين على بن ابى طالب(عليه السلام)بودم، مرحوم علامه امينى(رحمه الله) هم با من بود و دو نفرى خدمت مولى بوديم و ساحت مقدس امير المؤمنين على بن ابى طالب(عليه السلام)به ما عنايت و محبت داشت.

حضرت امام حسن عسکری:
فقر با ما ، بهتر از ثروتمندی در کنار دشمنان ماست.
و کشته شدن با ما بهتر از زندگی در کنار دشمنان ماست.
و ما پناهگاه کسی هستیم که به ما پناه آورد.
و نور هدایت برای کسی هستیم که خواهان بصیرت از ما باشد.
و نگهبان کسی هستیم که به ما تمسک جوید.
پس هر کس ما را دوست بدارد با ما در درجات والای بهشت خواهد بود.
و آن که از ما جدا شد به سوی آتش خواهد رفت.

برو بالا