Menu

روزى يكى از نمازگزاران مسجدمان نزد من آمد و گفت ديشب خواب ديدم كه ماه در آسمان حركت عجيبى كرد و شكسته شد و به طرف زمين سقوط كرد اين خواب عجيب مرا آشفته كرد. خوابى در مورد فوت مرحوم ميرزا(قدس سره)
فاضل محترم حجت الاسلام سيد بنى سعيد در مراسم حج سال 1427 هـ . ق در جمعى گفتند: روزى يكى از نمازگزاران مسجدمان نزد من آمد و گفت ديشب خواب ديدم كه ماه در آسمان حركت عجيبى كرد و شكسته شد و به طرف زمين سقوط كرد اين خواب عجيب مرا آشفته كرد.
سيد بنى سعيد مى گويد: گفتم شما از چه كسى تقليد مى كنيد گفت از ميرزا جواد تبريزى(قدس سره) گفتم: عن قريب مرجع تقليد شما از دنيا مى رود و بعد از چند روز فقيه مقدس ميرزاى تبريزى بزرگ(قدس سره) از دنيا رفت. در همان سال در حج فرزند مرحوم ميرزا(قدس سره) را ديدم به ايشان نقل كردم كه يكى از نمازگزاران مسجد ما اينگونه خواب ديد و تعبيرش را به او گفتم و اين دال بر عظمت آن فقيه فرزانه است كه شب و روز عاشقانه در جهت تقويت مذهب اهل بيت(عليهم السلام) تلاش مى كرد. مرحوم ميرزا(قدس سره) در ولايت اهل بيت(عليهم السلام) مى سوخت و شب و روز تلاش مى كرد تا دين و مذهب را پيش ببرد و شبهات و افترائات را پاسخ دهد و غروب ايشان از جامعه شيعى به خصوص حوزه علميه كه به بركت وجود ايشان رونق خاصى داشت ضايعه جبران ناپذيرى است كه شايد هيچگاه بديل پيدا نشود.

حضرت امام حسن عسکری:
فقر با ما ، بهتر از ثروتمندی در کنار دشمنان ماست.
و کشته شدن با ما بهتر از زندگی در کنار دشمنان ماست.
و ما پناهگاه کسی هستیم که به ما پناه آورد.
و نور هدایت برای کسی هستیم که خواهان بصیرت از ما باشد.
و نگهبان کسی هستیم که به ما تمسک جوید.
پس هر کس ما را دوست بدارد با ما در درجات والای بهشت خواهد بود.
و آن که از ما جدا شد به سوی آتش خواهد رفت.

برو بالا