Menu

ویژه نامه تصویری مرحوم حضرت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مرتضی معراجی
به مناسبت ارتحال معظم له

با توفیق و عنایت حضرت باری تعالی و توجهات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم(روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداء)؛ سایت وارثون توفیق پیدا نمود تا برای اولین بار اقدام به انتشار تصاویر از حضرت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مرتضی معراجی نماید.

ارتحال این عالم ربانی را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداء)، بیت معظم له و دوستداران این عالم جلیل القدر را تسلیت عرض می نماییم.

برای دیدن تصاویر کلیک نمایید.

اطلاعیه دفتر آیت الله العظمی صافی گلپایگانی بمناسبت رحلت عالم ربانی حجت الاسلام و المسلمین آقای معراجی ره

باسمه تعالی

إنا لله و إنا الیه راجعون
رحلت خادم اهل البیت علیهم السلام، روحانی با اخلاص و متواضع، حجة الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ مرتضی معراجی رضوان الله تعالی علیه، موجب تأسف و تأثر گردید.
آن مرحوم، عمر شریف خویش را در خدمت به آستان مقدّس حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف سپری نمود و با بیان مواعظ و منبرهای دلنشین خود، به ترویج معارف نورانی قرآن و احادیث پرداخت.
بی شک ولایتمداری آن فقید سعید نسبت به خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام، برگ زرّینی در نامه اعمال صالحه ایشان است. از خداوند متعال مسألت داریم که آن مرحوم را با حضرات معصومین صلوات الله علیهم اجمعین و در زمره شیعیان خالص آنان، محشور فرماید.
این مصیبت را به بیت مکرّم ایشان و بستگان محترم و همچنین دوستان آن مرحوم تسلیت عرض نموده و رضوان و رحمت الهی برای آن فقید سعید و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان، از خداوند متعال مسئلت داریم.

دفتر حضرت آیة الله العظمی صافی گلپایگانی

حضرت امام حسن عسکری:
فقر با ما ، بهتر از ثروتمندی در کنار دشمنان ماست.
و کشته شدن با ما بهتر از زندگی در کنار دشمنان ماست.
و ما پناهگاه کسی هستیم که به ما پناه آورد.
و نور هدایت برای کسی هستیم که خواهان بصیرت از ما باشد.
و نگهبان کسی هستیم که به ما تمسک جوید.
پس هر کس ما را دوست بدارد با ما در درجات والای بهشت خواهد بود.
و آن که از ما جدا شد به سوی آتش خواهد رفت.

برو بالا