Menu

حضرت ابى جعفر عليه السلام فرمودند:
امر كنيد شيعيان ما را به زيارت قبر حضرت حسن بن على عليه السلام چه آنكه زيارت آن حضرت رزق و روزى را زياد و عمر را طولانى كرده و امورى كه بدى و شر را جلب مى كنند دفع مى نمايد.
حضرت ابى جعفر عليه السلام فرمودند:
امر كنيد شيعيان ما را به زيارت قبر حضرت حسن بن على عليه السلام چه آنكه زيارت آن حضرت رزق و روزى را زياد و عمر را طولانى كرده و امورى كه بدى و شر را جلب مى كنند دفع مى نمايد.
و زيارت آن حضرت بر هر مومنى كه اقرار به امامت حضرتش از طرف حق تعالى دارد واجب و لازم است .

 

 

 

حضرت ابى جعفر عليه السلام فرمودند: كسى كه سال بر او بگذرد و به زيارت قبر حضرت حسين بن على عليه السلام نرود خداوند تبارك و تعالى يك سا از عمرش كسر مى كند و اگر بگويم پاره اى از شماها سى سال قبل از اجل و عمر طبيعى از دنيا مى روند هر آينه صادق مى باشم زيرا زيارت حسين عليه السلام را ترك مى كنيد، بنابر اين زيارت آن حضرت را رها نكنيد تا حق تعالى عمر شما را زياد نموده و روزى تان را فراخ فرمايد و بدانيد هر گاه زيارت آن جناب را ترك كنيد زيرا حضرت ابا عبد الله الحسين شاهد شما است در نزد خدا و رسولش و نزد حضرت فاطمه و اميرالمومنين عليه السلام .

 

 

 

حضرت ابى عبد الله عليه السلام فرمودند:
كسى كه قبر حسين عليه السلام را زيارت نكند پس از خير كثير محروم مانده و از عمرش يكسال كسر مى شود.

 

 

 

حضرت ابى عبد الله عليه السلام مى فرمود:
حسين عليه السلام را زيارت كنيد اگر چه در هر سال باشد، زيرا هر كس به زيارتش رود در حالى كه به حق آن حضرت عارف بوده و منكر آن نباشد غير از بهشت هيچ عوض ديگرى ندارد و روزى و رزقش وسعت پيدا مى كند و در همين عالم خداوند متعال در ازاى زيارتى كه كرده به او در دنيا فرح و سرور قابل ملاحظه اى مى دهند .

 

 

 

حضرت ابى عبد الله عليه السلام فرمودند: اى عبد الملك زيارت حسين بن على عليه السلام را ترك مكن و ياران و اصحابت را به آن امر فرما زيرا حق تعالى بواسطه آن عمر تو را طولانى كرده و روزى و رزقت را واسع مى فرمايد در حال حيات سعيد و سعادتمندت نموده و نخواهى مرد مگر سعيد و تو را در زمره سعداء مى نويسد.

حضرت امام حسن عسکری:
فقر با ما ، بهتر از ثروتمندی در کنار دشمنان ماست.
و کشته شدن با ما بهتر از زندگی در کنار دشمنان ماست.
و ما پناهگاه کسی هستیم که به ما پناه آورد.
و نور هدایت برای کسی هستیم که خواهان بصیرت از ما باشد.
و نگهبان کسی هستیم که به ما تمسک جوید.
پس هر کس ما را دوست بدارد با ما در درجات والای بهشت خواهد بود.
و آن که از ما جدا شد به سوی آتش خواهد رفت.

برو بالا